Բրենդինգի մասին խոսելիս` ընկերություններն առաջին հերթին մտածում են սիմվոլների մասին, որոնք խորհրդանշելու են իրենց բրենդը. այստեղից էլ հավանաբար ծագել է բրենդի գաղափարը` ցույց տալ պատկանելիություն: Սակայն մեր` նեյրոմարքեթինգային տեսանկյունից, սա բավական չէ՝ իրական բրենդ ստեղծելու համար:

Նեյրոհաբում բրենդինգը չի սահմանափակվում լոգոյով կամ կորպորատիվ ոճի վիզուալ այլ տարրերով: Մենք հիմնվում ենք այն գաղափարի վրա, որ բրենդը, իրականում,  բրենդի ընկալումն է մարդկանց կողմից: Ոչ թե այն, թե ի՞նչ են կարծում հաճախորդները Ձեր լոգոյի մասին, այլ թե ինչպե՞ս են ընկալում Ձեզ, ի՞նչ պատկերացումներ ու սպասումներ ունեն` հիմնված Ձեզ հետ ունեցած իրենց փորձի վրա:

Նեյրոբրենդինգ անելիս՝ մենք ձևավորում և ամրապնդում ենք սովորություններ, ստեղծում կայուն ասոցիացիաներ բրենդի հետ, որոնք դրդում են հաճախորդին գնելու որոշում կայացնել:

ԿԱՐԴԱԼ ԱՎԵԼԻՆ
Միջոցառումներ / Event titles
  • International Neuromarketing Conference
  • ՆԵՅՐՈ-Վաճառքներ
  • Մարքեթինգը 15 ժամում
  • Գործնական Նեյրոմարքեթինգ
  • Գովազդներ որոնք վաճառում են
Գրանցում / Registration
Թրեյնինգ, դասընթաց կամ սեմինար / Trainings, courses or seminars
Վճարման կարգը / Payment method
Առձեռն / Cash
Փոխանցում / Transfer
Առաջին անգա՞մ եք մասնակցում ՆԲԱ-ի դասընթացներին / Is this the first time you take part in Neurohub Business Academy's trainings?
Այո / Yes
Ոչ / No
Բոլոր դաշտերը պարտադիր են լրացման համար / All fields must be filled in